Sandy alias Göken

Vill bara titta in lite snabbt och berätta att jag saknar er. Inte alls lika roligt här i skogarna som hos oss i Båstad ju. Har kommit undifund med att jag inte vill ta studenten. Jag vill inte lämna er. Tänk vilket tråkigt liv, utan musikal-trams, mysiga klassträffar & allmänt flummande? Usch. Ångesten över att bli vuxen på riktigt smyger sig på.. 

Längtar i alla fall tills på måndag, behöver slås av lite musikal-anda :) Känner på mig att det kommer bli en stor dos av det då ;)

Hoppas alla har ett bra lov :) Och att ni äter mycket ägg :P

Stor kram & liten puss till alla :)


Kommentarer
Postat av: Julia

snyft*

2007-04-08 @ 11:44:12
Postat av: Marie

Sluta Sandra, du får oss alla att börja gråta! =(

2007-04-08 @ 15:52:52
Postat av: niklas

jaa till och med jag får väl erkänna att det kommer svida den dagen vi tar studenten

2007-04-08 @ 23:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0