Ändringar i planerna - Lina

Hej allihopa. Idag blev det klart(eller nästan iaf) att jag flyttar till Klippan i mitten av september, efter en hektisk budgivning gick jag hem som segrare! Nu väntar vi bara på besked från bostadsrättsföreningen så att de godkänner mig. Jag har även bestämmt att strunta i högskolan iår och ist plugga på heltid på komvux och då nästa år kunna göra vad jag verkligen vill. Sandra & Christa - när det blir tråkigt i Bjärnum så är det inte långt till klippan, min marklägenhet är alltid öppen för er, ja alla ni andra som bor i närheten är förstås hemskt välkomna ni med, det skulle väl va Jansson o Linnéa isf ;) men dock! Jag är iaf glad. Det är som sagt en marklägenhet på sisådär en 50kvm, En stor etta. vilket betyder att jag kommer bo själv, och inte med rickard som det var tal om.

Hoppas ni har det bra var ni än befinner er i världen!

Pusspuss
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0