I en annan del av Köping (Karolina)

Här är man borta från bloggen i några dar och inmnan man vet ordet av håller vår lilla Rolf att rymma med en organist! (Har han något namn förresten eller heter han Organisten? i så fall borde du ta dej samman och dumpa honom eller tvinga honom att byta namn...) 
      Här i Tvååker händer det inte mycket annars, ännu har jag inte vridid nacken av nåt barn på jobbet (även om jag skulle vilja), och så har jag anmält mej till en karategrupp uppe i västerås, det är helt på grund av stuntkursen- jag längtar sansanslöst mycket efter att få motion samt slåss. 
      Hoppas ni har det bra nu när sommarlovet snart tar slut... Hur många vet förresten vad dom gör efter sommaren?
      (och om någon undrar, nej, jag menar inget speciellt med rubriken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0