JA!

Jag vet vad jag ska göra! Jag har fått jobb på McDonald´s i Mellbystrand, så ni får komma å hälsa på mej där. Så nu behöver jag inte oroa mig på 6 månader i alla fall. Alltid nåt. Och ja, jag vet, McDonald´s, men skit samma, jag behöver pengar och jag tänker ju inte bli kvar där för evigt.

Förresten alla ni som är så tröga på att skriva. SKRIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill veta vad som händer er.

PS Ja Karolina, han har faktiskt ett namn. Ronnie. Och det låter skitkul med karate. Det vill jag också göra, men det går ju inte att gå på nån kurs när man jobbar skift.

Ciao!

Oops..glömde säga vem det var. Men det fatta' ni väl? eller?

Elaine

och Emelie, jag gjorde så men det funka' inte.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hette han Ronnie? Det sa du aldrig ;) Grattis till ditt nya jobb! Länge leve donken ;P

2007-08-10 @ 23:48:51
Postat av: Lina

RONNIE!? shit.. haha, det hette papps med.. samma stavning o allt :P haha, som du kanske såg har jag kommit in på lärarhöskolan, så jag ska bli vettig nu med :P
pusspuss

2007-08-11 @ 14:30:01
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: dannie

Grattis Elaine då får du ju min gamla boss Bennedicte:P hälsa henne så gott från mig. Vilka helger kommer du jobba jag vill jätte gärna komma dit och hälsa på dig ju:) Vill ju träffa denna kille också som har lyckats fånga ditt intresse:) Du måste skriva ner ditt nummer min gamla mobil pajjade vill träffa dig snart igen:) puss

2007-08-13 @ 18:22:52
Postat av: Karolina

Ronnie & Rolf! Jag smäller av! det är skrivet i stjännorna!

2007-08-16 @ 12:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0