Mary Päry Cleary

Hej klassen!

Idag regnar det i Australien. =)

Jag har det verkligen jätte bra här nere och njuter av varje dag som går. Jag har redan fått upplevar massor och ser fram emot resten. =) Jag har skaffat två nya svenska kompisar, Frida och Sofia. De kommer från Borås, Julia. =) Du kanske vet vem de är omedvetet. hehe

Sandra, Christa, Tobbe, Julia och Dannie: Lycka till med skolan. Jag lider med er att ni ska gå i skolan igen men jag är avundsjuk på er som får dansa och agera igen. =) Lina, lycka till med lägenheten och Elaine lycka till med killen. =) Vickan, lycka till i England. Niklas: Jag saknar dig och kommer komma till dig direkt när jag kommer hem. Sänder en tanke till er andra också som jag inte är hundra på vad ni sysslar med för stunden. =)

Jag har sjungit "Bygg inte hus på en sandig strand" med tvillingarna och de älskar den. Så jag har fört våran sång vidare till nästa generation i Australien. Haha

Om ni vill läsa mer om mitt australienska liv så gå in på resdagboken.se under namnet cleary. Där skriver jag ganska regelbundet =)

Surfkillarna har jag inte hittat än. Men när vädret klarnar kommer de nog ut ur sina gömmställen och då är jag inte sen på att börja jakten. =)

Stor kram från er Mary.

Kommentarer
Postat av: Julia

Go for Borås! ;) Härligt att du för våra sånger vidare marie! Ha det super! Krams

2007-08-21 @ 15:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0