Tobey har fått bilder =)

Okej, nu drar alla utbildningar igång, sommaren e över, de e dags o skapa nya liv antar ja.
Men vi får inte glömma skriva här, det kommer bli sjukligt kul o läsa om va alla ni gör? särskilt nu
i början när alal e sjukt entusiastiska o bara "Wihoo" till alting =)

Jo, jag blev lite känslosam. Så en DVD i hyllan. Plocka fram den, satte i sista skivan, bara för o titta på slutnummret på musikalen... "Vi är fallna i från änglarnas stad..." började de sjunga. Gud! HAha.. så ville ja bara skicka en puss till er allihopa, en var ;)

Fick lite bilder...
image154

En vecka kvar, sen går jag i skolan igen. Ska verkligen bli superkul =) Men hörni... vi hörs! LOVA!


puss.

Kommentarer
Postat av: Julia

usch jag börjar nästan lipa när jag ser studentbilderna...snyft...Ha det toppen tobben! Puss

2007-08-14 @ 10:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0