Tre motton från dannie

Hej kära vänner... Nu är det en vecka kvar till mitt nya liv börjar hihi ska bli jätte spänande. Och det är så himla kul att läsa om er andra och se att ni också mår bra och har kul med vad ni nu än hittar på. Just nu mår jag jätte bra, kommmer faktiskt inte ihåg när jag mådde så här bra sist. Vilket jag kan tacka The Oprah show för hehe... det är faktikst sant tro det eller ej. Jag har sett två olika program under sommaren som istortsett handlar om att bli lycklig att det är du som bestämmer vilket liv du ska leva och det enklaste sättet att förklara det hela på är detta exemplet: Är du på en resturang och beställer en pizza så får du det. Beställer du en dålig dag så får du det, alltså beställer du ett lyckligt liv får du det.  Under de två programmen har jag fått grymt många aha upplevelser och faktum är att det mesta som sas har jag ocg troligtvis alla andra vetat om hela tiden:S. Jag ska inte gå in på allt här men jag vill dela med mig med mina tre nya motton, (Det finns ju ingen regel om att man bara får ha ett:P) och hoppas att de kan vara till lika mycket hjälp för er som det har varit för mig. Älskar er alla och jag är så oerhört glad att vi har skapat denna bloggen:) Ta det lungt och njut av livet.


¤ Tack för att du gav mig den erfarenheten ¤

¤ Jag kan inte bli lycklig. Jag är redan det ¤

¤ Är det ett jobb jag vill ha? Eller en mening? ¤

Hihi lite flummigt:) but that´s the way I like it:P

P:S det ska finnas en bok och film om detta som heter "The secret" tror jag. Det handlar helt enkelt och "attraction" att den energi vi utsöndrar, det är den energi vi får tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0