Det är för sent... men livet leker snyggingar!

En sak kan jag i alla fall instämma med de Niklas skrev i det förra inlägget.
Jag borde gå o lägga mig.
Dans på Artisten imorgon bitti igen. Jag vill ha mina sovmorrnar tillbaka!
Haha, fast det är ju rätt kul o dansa där med.

Helgen? Ja, vi har en massa redovisningar nästa vecka. Dels ett musikalnummer, One! Dans o sång o prylar. O så har vi en Strindbergsscen som vi ska fixa med o redovisa två o två. O så e de lucia till råga på allt.
YEY! Haha...Så  som sagt, jag vet va ja ska göra i helgen =) Vilken tur att jag inte har nått emot det!

Nu har alla sökningar börjat igen, Högskolor o grejs. Var i Stockholm i Onsdags. Hur det gick? Kunde gått bättre, men är nöjd. Hade så kul, träffa helt underbara människor där uppe =)... Och så hälsade jag på hemma hos Niclas också. Skönt att komma dit igen. Han har fått gravsten nu. Där är så fint, o så fick han en ros av mig.

Tiden bara går och går, läker aldrig några sår

Lite mer än två år sen nu, minns ni hur glad jag var?...

Men sen var jag tvungen att ta nattbussen hem, för jag hade sångektion på morronen... Jag kom på bussen, kunde inte sova ett skvatt då det satt en ytterst läskig tjej bredvid mig, troligen påverkad, o tiggde mat o pengar o letade efter sitt bagage under folks fötter. Så kom ja hem, ställde mina två väckarklockor, skulle bara sova en timme. Vaknade klockan 14.00 och hade sovit bort tre lektioner. Bra jobbat =) Men jag är glad ändå. Borde jag inte ha lite ångest? Jo kanske lite, men det finns för mycke som e helt perfekt för att man ska ha lust att ha ångest.

Sen så går vi på teater hela tiden. Fribiljetter. Haha, ska ni se nått i Göteborg, se "på stranden av världen" på stadsteatern, den e helt sjukt bra. De andra vi har sett, de mesta på stadsteatern o lite annat, typ footloose, va väl inte så wow kanske. Men ja, ni vet ju hur okulturell jag är. Men ja. HAha. Nu sist var det typ teaterhögskolans slutproduktion ihop med en teater här i Götet, De var fåglar, som letade efter en kung och fann sig själva? Djupt? Aningen! HAha.. bra? Döm själv!

Hmm? Nått mer jag borde säga? Kärlekslivet? Nu blev ni allt nyfikna... vi tar de lite mer private. Haha.

Saknar er allihopa. Hoppas ni får va me om lika underbara äventyr varje dag som ja får. =) Livet leker snyggingar!
Pussar.

Er egen Tobey

Kommentarer
Postat av: Sandra

yeah baby.. "götet".. du har gjort dig väl hemmastadd där uppe, det hör vi ju :D :D iaf.. roligt å höra att allt fortsätter att gå bra, must be in touch! Puss på allas våran pudding!

2007-12-10 @ 20:00:31
Postat av: Marie

Darlingen, tack for ett harligt msn-samtal igar. =) Jag har saknat din "humor". haha. Skot om dig dar uppe sa hors vi snart igen! Kram och smisk pa dig. =)

2007-12-12 @ 08:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0