grattis och tack

grattis dannie fan vad kul for dig....jag saknar att komma in till er och bara lagga mig pa soffan och saga till maria:kaffe?

hej allihop gjorde min forsta show som medlem i the"retardteam". gick bra som fan...idag skia jag for forsta gangen saga mina repliker. jag grater over att inte fa traffa er under tennisveckan och titta pa alla kandisar (vilket jag hatar) pa tal om kandisar kommer ni ihag philip ,amerikanen fran forsta idol. han jobbar har nere for garden hotels som enter..

marie hoppas du har det ball...sjong ungarna "lives inside elaine"..hehe

puss och kram allihopa er niklas

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi saknar dig också!!!
Vi sitter allihopa på gatan och firar Radde(47).
Alla utom Erica, hon är på Brännö och lämnar barnen.
Jag tror att Maria servar dig utan att du ber om det.
Vi önskar bara att du har det bra.

2007-07-13 @ 23:02:26
Postat av: Marie

Hej baby. Jag saknar dig så mycket ska du veta och det känns underbart att du har det bra. Det har jag med =) och nej de sjöng inte lives inside elaine =P fast det hade varit jävligt coolt. Sköt om dig min vän!! Puss puss

2007-07-14 @ 16:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0