Julian

Hej! Har egentligen inte så mycket roligt att berätta mer än att allt rullar på ganska fort. Har jobbat min första vecka för att ha semester denna veckan ;) Jag och Krille åker till Bohuslän med tältet imorrn. Jag ber för allt jag har att det inte ska regna. Jag är egentligen inte så mkt av en campingmänniska, och då är regn och tält ingen bra kombination. Men tältet är mysigt och jag har ju Krille :) Vi två och hans brorsa sjöng och spelade i kyrkan idag, det gick bra och det var riktigt kul att sjunga! På måndag börjar jobbet igen och då blir det 12 dagar i sträck, sen är det bara en vecka kvar till skolan börjar igen den 20aug.

Jaja, ville egentligen bara säga hej och jag hoppas att allt är bra med alla. Skulle gärna vilja träffa er snart igen för jag saknar er!

chipp och hej!

Ps. Elaine, glöm inte att uppdatera mig! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0