Lina - Tennisvecka

Hej alla glada.
Just nu sitter en trött Lina på malmö station. Efter att ha missat tåget(både med och utan avsikt) igår från Båstad blev beslutet att ta första hem idag. Det blev en lång och kall natt med andra ord. Väl på tåget somnar jag såklart och vaknar precis innan Malmö. Bättre det än i Helsingör, right? Jag planerade att ha mina sista timmar i "båset" på stationen, men tror ni inte där är stängt?! Träffade några typer som jag gick runt med och tog en buss till Ängelholm 5,42 och hamnade då nu nyss på malmö station, så med ett uppehåll här innan ett vändande tåg kan ta mig hem till min säng i Kävlinge var jag tvungen att berätta om min resa.. Kvällen igår var trevlig, kall men trevlig. Mer får det bli nästa gång jag skriver, nu är jag för trött.. Hem och sova till tolv, sen är det lägenhetsvisning =) På tal om det så ska jag och Rickard flytta ihop (undra om han var seriös?) Får väl ta reda på det..

Pusspuss mina filurer
/Lina

Kommentarer
Postat av: Marie

Vem Rickard? =)

2007-07-11 @ 12:32:18
Postat av: Marie

Vem Rickard? =)

2007-07-11 @ 12:33:27
Postat av: Lina

Rickard som i IL3 är svaret.. Lustigt, alla i trapphuset kommer tro vi är gifta eftersom vi heter Olsson båda två ;) haha
pusspuss Lina

2007-07-11 @ 16:22:09
URL: http://linaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0