Mary in Brisbane

G'day mates =P

Jag har varit hos min familj i ett dygn nu och de ar underbara, underbara, underbara! hehe
Jag trodde faktiskt aldrig att det skulle kannas sa har bra sa snabbt. Klart att jag inte riktigt vet vad jag ska gora hela tiden och att man inte kanner sig helt hemma men det kommer ju.

Barnen ar riktigt gulliga och har redan tagit sig an mig. Jag forstar inte hela tiden vad tvillingarna sager men det gor ingenting for de ar sa sota.=) Pappan och jag har mest pratat med varandra for maman har jobbat mycket. Han ar riktigt cool och vi har samma humor. Imorgon ska jag och mamman aka och shopa lite saker till mig. Sa da far jag snacka mer med henne.

Jag hoppas allt ar bra med er dar hemma. Hur ar eran sommar? Gar alla jobb bra? Kanns valdigt konstigt att det ar natt har och dag hos er. Och det kanns hela tiden som om jag ar i Bastad och inte halvt runt jorden =)

Det sjuka ar att jag redan tanker pa engelska. =)

Ha det underbart mina vanner.

Cheers!


Kommentarer
Postat av: emelie

wow!!!
att du är där...du har det säker jätte varmt o skönt ;) här regnar det som bara den!! så du ska va lycklig du!! önskar dig all...lycka med de små barnen, va snälla mot dem ;)
pusss

2007-07-05 @ 18:29:29
Postat av: Vixx

VAd skönt att höra att allt är så bra med dig gumman!! =))
Lycka nu till i fortsättningen och glöm inte berätta en massa nyheter för oss här på bloggen!!
Hur e vädret där nere förresten???

2007-07-06 @ 03:15:13
Postat av: Julia

Å det låter ju jättebra! skönt att det känns bra så snabbt. Hoppas du får det toppen och att barnen är snälla mot dig sen också :) Puss och Krams

2007-07-06 @ 11:03:53
Postat av: Sandra

Skrev precis ett inlägg i din resedagbok.. måste skriva lite här också dock :) Roligt att höra hur allt går, därför kräver jag att du fortsätter skriva ofta.. både här och där :) Ta väl hand om dig :) Minnde för livet.. det du håller på med! :) Puss darling!

2007-07-09 @ 16:19:35
Postat av: din niklas

hej hoppas allt gar bra vilket det later som ...jag kanner igen mig man tanker och lever pa engelska....saknar dig

2007-07-09 @ 16:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0