Mitt liv just nu

hejsan alla blekfisar!!

Tankte for forsta gangen forklara vad jag gor har nere, nu nar jag har lite tid over.

Jag jobbar for ett foretag som heter Basix, som ags av Norbert Korbeck(hollandare gift med en svenska).
Jag ar med i ett utav tre team. 2 pa mallorca och 1 i Barcelona.
Mitt team "the retard team" reser runt pa mallorca och gor vara shower medans det andra teamet pa mallorca jobbar enbart pa Iberostar hotel.

Vi bor allihopa i Alcudia, jag bor ihop med Johan "junior" Goransson, 23ar fran Vaxtorp,Laholm. Gick for ovrigt pa sturegymnasiet i halmstad (gick for ovrigt bjarnum)sa vi har gemensamma polare. Paul Kenan, 22ar fran Glasgow, Skottland.

Sedan har vi tjejerna i mitt team Alice Holly (england) och Jen (sverige).

Vi gor shower minst 6ggr i veckan blandat WE WILL ROCK YOU , MAMMA MIA. I Mamma MIa sjunger jag Thank you for the music, Lay all your love och sticket i Mamma Mia ( I must leave i have to go...) sedan ar jag sjalvklart med i alla grupp nummer typ gimmie gimmie. I Rock YOU som vi sager spelar jag Kashyoggi, Killer Queen·s hogra hand. Dar har jag en stor solo sang som heter 7th seas of Rhye sedan sjunger jag Its a kind of magic Och ska snart sjunga We Will Rock YOU.

Jonas ,killen som var den som ringde mig under skolan, ar team chef. skit trevlig kille lite svar i borjan men borjar slappa loss nu.

Sjalvklart ar detta inte allt jag gor har nere. Jag umgas och festar ocksa. eller umgas nar jag festar.
Nar vi festar , sitter vi alltid pa Twister(en bar som ar Basix stambar. en ol en euro). Baren ags av Ingrid och Willhelm, ett glatt par fran Holland(som ni marker mycket hollandare). "Proust Borat, Proust" det betyder Skal Borat Skal. Ja dom kallar mig Borat. Pga att jag Paul och linnea var pa vag hem fran Bamboo och jag sa att jag kunde betala taxin. Notan stannar pa 3,95 euro jag slanger fram 4 euro och sager med Borat rost:" Like we say in France......keep the change." Vilken dricks 5 cent.

Jag alskar att vara har verkligen ..men det har varit en jobbig om stallning. Kom ner mer eller mindre festade i 2 veckor i strack sedan sa jonas att du jobbar pa onsdag oki dokie tankte jag. Men de forsta dagarna var jobbiga , ja ni vet hur det ar du traffar nya manniskor klart man vill ut och umgas...icke sa nicke eller jonas. ova ova. jag jobbade pa kvallarna repade pa dagarna.

Jag ska forsoka fa in lite bilder harifran sa i kan se hur saker, manniskor. twister och hur jag ser ut.

Lovar att skriva mer underhallande i framtiden.......puss och kram   ps. ol ar gott


Kommentarer
Postat av: Marie

Kära Niklas picklas. =) Det låter som om du har det underbart! Jag saknar dig riktigt riktigt mycket. Satt och läste ditt inlägg igår här i australien och fick tårar i ögonen för jag saknar dig =) Men du, när jag kommer hem kommer jag åka till dig var du än är =) Puss på dig.

2007-07-30 @ 07:46:09
Postat av: Marie

Läs min resdagbok. Och tack för kommentaren min älskling!

2007-08-02 @ 14:27:24
Postat av: Sandra

Läste detta inlägget med Malin förra veckan.. kunde inte skriva en
komentar då, för hennes data var cp :S en hälsning från oss båda kommer här iaf, och det var sjukt kul att höra hur du har det :) har varit nyfikna ju :) Puss på dej ;)

2007-08-08 @ 17:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0