Poolparty :D

Tänkte signa in och ge lite mer detaljer om den poolfest som kommer äga rum 28:e juli, och som Christa informerade om i förra inlägget.

Det är alltså hemma hos mina föräldrar vid vår nybyggda pool. Det bjuds på bra musik, sovplatser till alla och även lite smålandsfolk ;) Grillen står till förfogande för de som vill grilla och jag hoppas på en helkväll :)

Ni är såklart varmt välkommna allihopa :) Vore kul om så många som möjligt kunde komma :) Blir ju ingen ordentlig fest utan er, eller hur? Det är bara att ta tåget till emmaboda och sedan fixar resten sig. Eller (för er med körkort) tar det ca 2h med bil. (Det känndes längre till mig under roadtrippen än vad det egentligen är, vill bara poängtera det). För er som inte vill åka tåg (för dyrt, jobbigt etc.. tänker bland annat på dig Tobbe ;) eller inte har bil/körkort, så kör jag från Båstad på fredagen, och tar gärna passagerare då :) Ska även tillbaks på söndagen så hemfärden löser sig också isf.
¨
Som sagt.. vore super duper kul om ni kunde komma :) Är ni sugna, skriv en kommentar eller fyra av ett sms :) Hade blivit så glad om så många som möjligt ville komma :)

Stor kram och en liten puss / Sandra


image144

Lite lockade blir ni väl allt av denna bild, eller?  :)

Kommentarer
Postat av: niklas

ar det okej om jag kommer?

2007-07-18 @ 19:45:58
Postat av: dannie

Sandra... du kan räkna med mig och johannez. Ser mycket fram mot det. Dock blir det ju att hård banta den sista
veckan då hehehe ne da skämt och sidoo:P Är det så att jag några är intresserade av att sammåka och dela bensin så tar nog vi bilen annars blir det la tåg vilket som är billigast. Men ring till dannie om ni somsakt är intresserade:D Pyss och kram

2007-07-18 @ 23:13:37
Postat av: Till niklas (från sandra)

Du är alltid varmt välkommen hem till mig, det vet du ;) Haha, du tar privat-jet hem till sverige över den helgen då antar jag :D

2007-07-19 @ 23:47:20
Postat av: niklas

nej jag paddlar hem i min nya gummi bat

2007-07-21 @ 16:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0