Qué pasa?!

Hola mis amigos!!

Nu är det bara två veckor kvar tills jag kommer hem... tiden har gått både väldigt fort och väldigt långsamt här nere! Jag sover bort halva dagarna (sover till tolv-ett på dagen) men är uppe sent pa kvällarna här nere.

Jag tänker inte göra mig så långrandig utan bara säga att allt är bra med mig, jag har inte blivit rånad, nerslagen eller våldtagen..(ännu!) Idag har jag och Emilia varit i "huvudstaden" (i provinsens huvudstad) och levt lite lyx...har shoppat, ätit hur mkt som helst, (delade en flaska vin till maten)och jag har fått manikyr och pedikyr för första ggr i mitt liv... man kan verkligen leva i lyx här nere sa billigt som allt är!! Ni kan ju själva tänka er att jag trivs :P släng dig i väggen victoria beckham....för här kommer vickan jansson!

Men men.. allt är inte toppen ska ni veta... här tänker jag lista lite saker hemma som jag lovar att alltid uppskatta framöver! :

* Att det finns värme i husen
* Att det alltid kommer vatten ur kranen
* Att nästan alla vägarna är asvalterade
* Att bilar stannar vid övergångsställen
* Att folk inte visslar på en var man än går
* Att spindlarna är förhållandevis små
* Att spolknappen fungerar och är synlig!
* Att man kan gå utan skor innomhus utan att bli genomvåt
* Att vi har duschdraperier
* Att vi har en tv OCH en tv-soffa
* Att vi käkar riktig och nyttig frukost, inte bara sötsaker!

Kommentarer
Postat av: Julia

hej love! låter toppen hörrödu med lite lyxing :) är det den 18 eller 19 du kommer hem? Ha det så bra! puss

2007-07-06 @ 11:06:44
Postat av: Marie

Härligt att höra om all lyx. =) du kommer älska att komma hem till varma hus och duschdraperier =) Här nere har vi runt 23 grader och då är det vinter =) jag är så lyckligt lottad. hehe.
Se nu till att njut av den sista tiden. Hörs igen!! kram kram

2007-07-06 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0