Sandra överlevde...

Jepp. Nu är tennisveckan över och jag står fortfarande på benen. Det har varit ovanligt lugnt faktiskt. Eddy sa att han trodde det var på grund av det dåliga vädret. Väldigt skönt i alla fall. Enda kaoset var under tisdagen då rix-fm festivalen äntrade Båstad. Hade den kvällen även väldigt trevligt med er som var på C.C efter att jag slutat jobba :)

För er som inte hört det finns det även en ett litet småkomiskt skvaller att berätta.. gissa vem som ska bli ny ägare för C.C???.....*trumvirvel*........... Christoffer Trotzig! Gissa om man blev förvånad :D Han och två andra ägare ska ta över det 1:a augusti. Det ska bli biljardhall och steakhouse och i september byter de namn till "Fond steakhouse" eller nåt i den stilen. De ska dock fortsätta med onsdagsklubben (återförening där i vinter, någon?) och även köra bar på helgerna, precis som nu. De förändringar som ska ske får jag själv dock inte uppleva, kommer bara få prova på att ha trotzig som chef i två veckor ;)

Allt från mig för denna gång... Hoppas alla har det bra där ute i sverige :) Här är det i alla fall äckligt jävla varmt idag :S

Stor puss!

PS: Satt precis och kom på att jag inte har en enda bild från RENT-resan. Någon som har lite sådana bilder liggandes och kanske vill lägga upp dem på bloggen?


Kommentarer
Postat av: Marie

haha härligt att höra att du överlevde. =) Och tur för dig att du slipper ha trotzig som chef en längre tid. =) Jag ska försöka skriva ett fint litet mail till dig så fort jag får tid. För du, jag saknar dig. Puss

2007-07-17 @ 14:30:44
Postat av: Lina

haha, jag tänkte utöka skvallarandet här då.. Som jag förstått så är de andra två delägarna de som nu ägen biljarden i ängeholm, där vissa av oss spenderat några kvällar när robbe kotten och lenny hållt i det.. japps, det är en liten värld ;)
pusspuss

2007-07-18 @ 15:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0