Vickan är hemma!

Jupps nu är jag tillbaka till varma (ja de e faktiskt varmare här än i Argentina) och fina Sverige! Landade i torsdagskväll vid sju-tiden i köpenhamnsflygplats, där mamma, pappa och Adam stod och tog emot mej =) Nu har jag alltså hunnit vara hemma i två dagar lite drygt och jag är fortfarande helt dödstrött.. sov till två i eftermiddes idag och igår till fyra.. inte lätt med denna omställning ; )

Det är dock en sak som hänt... min mobil pajade i Argentina.. la av helt.. stendöd idag alltså. Ja har dock fått ärva Emilias gamla mobil så länge så om alla ni som vill att ja ska ha ert nr kan väl skicka ett sms till mig och skriva VEM det är ifrån.. (för ja har fortf kvar mitt gamla nr!) Så skulle ni vara jättegulliga!

Ikväll ska jag på välkommen-hem-middag för Emilia i Ä-holm, har dock inget att sätta på mig..för jag har gått upp i vikt... hemskt men sant.. käkade sötsaker varje dag i argentina.. och ja menar verkligen VARJE DAG.. så nu är det Tobbe-metoden som gäller.. ingen mat, bara äpplen ;)  

Kommentarer
Postat av: emelie

å¨ååå du är hemma! du jag tror inte alls du är tjock! men du ring mig imorgon är du snäll, vill ju prata med dig! =) vill veta allt du gjort!;)

2007-07-21 @ 20:08:29
Postat av: Julia

¨jag skickar ett sms med en gång :) Kul att du är hemma igen!!

2007-07-22 @ 20:15:09
Postat av: niklas

tobbe metoden..hehe bra att resan hem gick smartfritt

2007-07-23 @ 14:07:44
Postat av: niklas

tobbe metoden..hehe bra att resan hem gick smartfritt

2007-07-23 @ 14:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0