Elaine hälsar

Kära kamrater, sitter här och fäller en tår när jag läser alla era inlägg. Ja sa ju att det skullle komma en fortsättning på rosorna jag gav er alla (förlåt Sandra) så nu tänkte jag försöka. Jag tycker så jäkla mycket om er alla, nej, jag älskar er! Vad skulle jag gjort utan er de här tre åren? Det hade inte gått, verkligen, jag menar det. Länge kände jag faktiskt att jag inte riktigt passade in på musikal men sen visade det sig att jag hade fått de bästa tänkbara klasskamraterna och då kunde jag ju inte sluta. Men utan er hade jag inte klarat mej, tack vare er har jag nu fått vara med om de tre hittils bästa åren i mitt liv och jag kommer sakna er så otroligt mycket. Gör det förresten redan! Vi måste verkligen fortsätta hålla kontakten! Grät när jag kom hem och insåg att den här underbara tiden var över. Hoppas bara att det kommer fler så lyckliga tider i mitt liv och att ni ingår i alla fall en del av dem. Nej nu får jag pigga till mig, vi ska ju faktiskt träffas någon gång. Visst?

Älskar er mina muskamrater så mycket som runt hela jorden och tillbaka igen!  

Många pussar och kramar
Elaine

Kommentarer
Postat av: Marie

Klart vi ska träffas vännen! saknar dig med!!!

2007-06-10 @ 14:25:06
Postat av: emelie

jaaa det ska vi verkligen!!!!=)

2007-06-11 @ 11:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0