Inger (Maries mamma)

Hej alla mus 04/07!
Tack för tre härliga år, kommer att sakna resorna upp till Båstad och alla era olika uppträde.
Hoppas filmen kommer till nytta, bäst kvalite`blir det på en lite mindre TV bild, visst är wide screen bra men pixlarna blir ju inte fler på bilden. Martin var till stor hjälp för att få den färdig redigerad till er student , sen blev det mitt jobb att bränna alla skivorna. 30 minuter / skiva. För lång tid enligt Martin men min verklighet och jag lyckades.
( tog lite av natten till hjälp).                                                                                                                                                Passerar ni Ystad är ni alltid välkomna upp.
Kram Inger

Kommentarer
Postat av: niklas

jag kan lova att jag hälsar på nån gång i okt/nov. inger tack för allt du är skit grym

2007-06-20 @ 12:12:54
Postat av: Julia

Tack så jättemycket Inger och Martin! Det va jättekul att få filmen, och så proffsigt gjord dessutom :)..Är också så roligt att få se alla proffsiga vänner och minnas allt roligt vi haft!

2007-06-20 @ 13:23:06
Postat av: Vickan

Tusen tack för den fina filmen Inger! Du får hälsa Martin och krama om honom från oss alla =))
Verkligen jättekul att få en så fin DVD av musikalen.

2007-06-21 @ 14:31:42
Postat av: elaine

Toppen Inger! och Martin! Skitsnyggt jobbat.

2007-06-21 @ 19:35:35
Postat av: Karolina

tacktacktack :)

2007-06-22 @ 22:06:00
Postat av: Lina

ja, verkligen jätte tack. Känns skönt att ha den kvar.. =)

2007-06-23 @ 00:02:26
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: emelie

ja tack så väldigt mycket! så kul att ha kvar som minne! - av världens bästaste klass =)

2007-06-27 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0