jansson tvingad av vix o ella att skriva detta!

Hej alla glada! Jag har en undebar sommar. har varit ledig än så länge o har haft det riktigt slappt o härligt. Hoppas att ni också har en underbar sommar min älskade vänner =) men i alla fall varför jag skriver är på grund av att vix o ella så illa tvingat mig --- hhehee! Nej men det va så att igår va jag på en massa studenter och så kom inte hem fören vid fyra inatt, var helt slut och längtade att få lägga mig i min egen sköna säng! men när jag kommer in på mitt rum ser jag hur det ligger någon i MIN SÄNG! Någon med mörkt hår... Och vem va det då...??? jo om jag säger så här, LINA det var din pojkvän! ;) mmm precis hammaren....:P

Suck ja... men lilla jag orkade inte väcka honom så jag fick snällt gå o lägga mig i min lillerbror säng som ej va hemma, en hemskt knarrande säng, så min natt har varit hård!

Men jag hoppas mina kära musikal vänner att ni får slippa se okända människor i era sängar!! ingen trevlig syn det!

saknar er massor!!!
pussar från er sladdriga vän!

Kommentarer
Postat av: Ella

haha duktig emelie ;)

2007-06-16 @ 18:51:42
Postat av: Vickan

Hahaha, tack Emelie :PP:P:P

2007-06-16 @ 19:12:21
Postat av: elaine

jaa.. kära nån säger jag bara...

2007-06-16 @ 20:27:24
Postat av: Lina

haha, jag säger då det..

2007-06-17 @ 14:17:31
Postat av: Julia

Haha, varför la du dig inte bara jämte? I din säng finns det ju plats för två ;)

2007-06-17 @ 17:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0