Julia

Hej! Hur har ni det därute i regnet? Eller är det bara jag som har regn? Jag sitter här hemma själv om dagarna, alla andra är ju så duktiga så dom jobbar. Men jag ska också jobba, när alla andra har semester, great tajming ; )
 
Tänk att Vickan åkte till Argentina alldeles själv. Hon har det bra förresten, skulle tro att hon är Aguilares nu, nånstans i det avlånga landet. Glöm inte att ringa när du kommer hem igen. Niklas verkar ha det bra nere i värmen, men vad är det för föreställning eller show du ska göra? nyfiken : ) Och snart åker Marie iväg. Till Australien, hmmm....jag vill också åka dit! Men jag vet inte om jag hade vågat åka iväg sådär alldeles själv så långt ifrån och så länge, du är modig Marie! Hur packar man för ett år?  jag har problem med att packa för en natt...  Lina du får berätta om den där killen också! i am nyfiken : ) och hur går det med fastighetsmäklarplanerna? Har Ida tagit sitt körkort än? Jag åkte förresten förbi vår gamla lägenhet förra veckan när ja var i Båstad, det bodde folk där, i vår lägenhet....Och det kändes så tomt när alla apelrydare var borta, men vi träffade iaf Folke och Ante :) Vad blir det av Elaine till hösten? Reser du nånstans? Och glöm inte att du ska slå en pling när du kommer till kungsbacka nästa gång så vi kan åka till gbg och shoppa och bli lyriska över alla fina inredningssaker ; ) Dannie, hur går det med alla dina jobb? Blir det nån socionom av dig? Smålandstöserna Christa och Sandra ska till bjärnum, göttans flickor! Christa vi måste ta och ses nån helg i höst i Kalmar, ja kommer ju befinna mig jättenära ju! Hur har du det i Båstad Sandra? Har dygnsrytmen med jobb, mat och sömn kommit igång? Har du träffat några roliga stockholmare? Den där byggnadsarbetaren, har du fått reda på om det var han eller inte? Ella är också kvar i Båstad, tjorren, det måste väl ha hänt en massa roliga saker där nere på glassiga gatan, några kändisar? Emelie vad gör du i sommar? Det var längesen man hörde nåt från dig, allt bra? Tobbe, du har ju varit nere i värmen din gris, och du hade det underbart förstås? Linnéa, det hade varit jättekul att komma på fredag, när är sista dan att bestämma sig? Vet inte om det går med jobbet och tåg och sånt, och andra saker som händer i helgen...hmm....Karolina, är du fortfarande och sliter på funcity? vad är det du gör? säljer glass, lotter? Ja,..ja hoppas iaf att ni mår bra, vad ni än gör!

Jag ser jättemycket fram emot att få börja på Öland. Men jag har nog inte riktigt fattat att det egentligen är ganska långt dit. Eller långt och långt, men ändå, det är en bit till Göteborg och flottan, eller va det är. han ska ju göra lumpen där, krille alltså...fast det klart, det är ju en bit längre till England och Australien.... Fick frågan igår om vad som är det bästa som hänt i mitt liv. Och jag svarade att ni och de senaste tre åren har varit bland det bästa jag varit med om. Tack för allt!

Ciao Bellos!

Kommentarer
Postat av: Crusty=)

Ja Julia, det kanske e en bit hemifrån dej till öland, men som sagt, nära mej ! så vi får definitivt ta o ses..:) du e välkommen hem till oss när du vill vare sig jag e hemma eller inte...du får väl ta en kaffe med mamma eller nåt ;) för dricka kaffe bör man annars dör man...:) jag tror du kommer treivas på öland! saknar dej..pusssar!

2007-06-27 @ 13:17:24
URL: http://christah.blogg.se
Postat av: Marie

haha jag vet inte heller hur man packar för ett år. Men jag har kommit en bit på vägen :) Lycka till på Öland, du är också modig!! Stor kram på dig så ses vi om ett år!

2007-06-27 @ 13:37:39
Postat av: emelie

ja julia det var ett tag sen! men det är bara bra med mig! jag är inne på min andra arbetsvecka i mammis affär=) en veckas till jobb, sen ledighet i tre veckor! sen lite jobb igen...men det hade varit kul om du kom till linnea, om du nu kan, för då ses vi ju i sånna fall=)

2007-06-27 @ 16:49:04
Postat av: Lina

Haha, lovar att det kommer more details om killen ;) När det finns tillräkligt mycket för att det ska bli nice =) Fastighetsmäklaren vet inte om hon blir det än.. Antagningsbeskeden kommer ju som bekant inte förrens i mitten av juli.. ska verkligen försköka ta mig upp till Linnéa på fredag =)=) pusspuss på er

2007-06-27 @ 21:02:00
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: Sandra

Vännen.. detta var på något skumt sett ett av de finaste inläggen jag läst på vår något orginella blogg :) Jag fylldes plötsligt av en stor värme.. all credd till dig :) Och jag lovar att när jag får tid ska jag informera om stockholmare, bygg-flirtar och annat smaskigt :P

2007-06-28 @ 20:21:23
Postat av: Karolina

visst sliter jag fortfarande häcken av mej på det värdelösa stället:) men det funkar... jag träffade förresten en som hade gått på öland förr i tiden. nu mera försörjar hon sej som skådespelare. alltså kommer din utbildning leda till fame and fortune.

2007-06-30 @ 17:18:23
Postat av: Ella

jag och vix såg prinsen ;) haha han var faktiskt rätt het :P å så har jag serverat korv till banane i tarzan å banane,hahaha! det du!;D

2007-07-01 @ 20:56:42
URL: http://welliam.blogg.se
Postat av: niklas

jag har fatt rollen som kashoggi i We Will Rock You. och rollen som Sam i Mamma Mia. det ar shower som vi gor.....lycka till pa oland...saknar

2007-07-02 @ 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0