Karolinas liv är gjort av bajs

  •  jag kommer aldrig kunna städa undan alla mina saker som jag tagit hem från Båstad.
  • mitt jobb är värlelöst, korkade ungar bör skjutas innan dom blir för stora.
  • jag ska jobba där hela sommaren.
  • det är hur mycket pollen i luften som helst här uppe (eller nere beroende på vem som nu läser).
  • jag ska gå på klassåterträff med min gamla högstadieklass. jag har kontakt med en människa från den hemska samlingen.

...men jag är lite glad också för nästa vecka åker jag på stuntkurs. jag ska bli påkård och brinna och falla från tak. (nej, jag är inte riktigt som alla andra)

Ha det så bra oavsett var i Sverige (eller utanför) ni nu är!


Kommentarer
Postat av: jansson!

'
det låter som om du har en underbar sommar ;)!

2007-06-16 @ 18:30:17
Postat av: elaine

Karolina då.. barn är ju bara för söta men lite överseende med dem får man väl alltid ha. Ha de så kul förresten på kursen!

2007-06-16 @ 20:24:25
Postat av: Marie

Lycka till med att bli påkörd och brinna :P

2007-06-18 @ 12:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0