Mary









image111


Hej alla glada.
Imorgon är det exakt 2 veckor tills mitt plan till Australien lyfter. Jag kan knappt förstå det. I och med att jag saknar er massor här hemma i Ystad måste jag sakna er väldigt mycket mer när jag är där nere. Men det är ju bara ett år. :P

Jag ska ha en liten avskedsdag den 1 juli. Vi har ju sagt hejdå, men jag vill bjuda er ändå. Det blir mys i trädgården (om vädret vill) och lite så. Sen får ni såklart sova över om det behövs. Det blir inget stort men en chans att kramas lite. =)

På bilden ser ni min familj i Australien. Och som ni ser så kommer jag att få det bra :)

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

"Din familj" ser jätte snäll ut =)
Jag ska försöka ta mig ner till dig om en vecka..

2007-06-24 @ 23:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0