niklas rapporterar



Nu sitter jag har pa ett cafe i alcudia, mallorca. klickar in pa varan blogg och borjar fan nastan lipa.
jag saknar er pa nagot skumt sett as mycket ,saknar min mamma pappa broder och gatan med...men jag ar samtidigt as glad.......vickan rocka fett i argentina nu......och marie, marie ,marie,marie jag kan inte mer en saga ciao bella take care and get wasted....alskar verkligen dig. kommer sakna dig som fan nar jag kommer hem. vi andra som ar hemma tycker jag vi bestammer en dag sa aker vi tillbaka till skolan nan gang vi jul ellr?

o till er alckoholiserade ánniskor......jag sitter och dricker ol heheheh as gott...


sen ar jag numera rakad.....jag deckade pa varat badrumsgolv och vaknaede nasta dag rakad...heheheh gott..



skriver tillbaka snart love niklas


Kommentarer
Postat av: Marie

Fy fan vad härligt niklas. Jag älskar dig med och saknar dig. Tycker det var så synd att vi inte fick säga hejdå ordentligt. Jag skulle vilja ha en sådan där riktig niklaskram =) Men det känns bra att veta att du har det bra och du är säkert skit snygg rakad. du måste lägga in en bild. =) Puss på dig vännen. hörs snart igen! och lycka till med allt

2007-06-27 @ 00:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0