Sandra har inget liv

Nepp. Inte för fem öre. Ni som pratat med mig nu de senaste veckorna vet hur jag har det,  i och med att jag spyr galla över det så fort jag får chansen. (Nu var detta kanske lite överdrivet, men jag lovar, jag har inget liv).

Vet ni hur tråkigt Båstad är utan er? Vet nu hur tragiskt det känns att gå in på spara och veta, redan innan man går in, att man inte kommer stöta på någon man känner? Och inte för att tala om de lediga dagarna! Trodde inte jag skulle ha så många, men det blev det tydligen. Inte många kanske, men några. Där sitter jag i en liten lägenhet, som jag delar med ett 50-årigt fyllo, och kan inte göra något annat än att titta på TV. (om inte kvinnan jag bor med är hemma förstås, då kan jag inte ens det).

Prisar som ni kanske förstår helgerna istället. Har blivit lite av en vana att dricka sprit och göka då. Det är ju i alla fall lite upplyftande.

Snart kommer tennisveckan. Då kommer jag jobba som en idiot.

Stor puss till er alla! Hoppas ni har en mer händelserik sommar än jag :)



PS: Niklas. Jag och Christa ska bo hos Robban i höst ;)

PPS: Marie. Ledsen att jag inte kan komma på söndag. Jobbar. Ha det underbart i Australien i alla fall. Tänk på oss ibland och lova att skriva så fort du blivit lite hemmastadd.

PPPS: Linnea. Kan tyvärr inte komma till dig imorgon heller. Grattis i alla fall och shaka ass :)

PPPPS: Karolina. Är sjukt nyfiken på hur stunt-kursen gick? :D



Och förresten.. tack Ella, Julia och Vickan för att ni lyste upp mitt annas så tråkiga liv förra måndagen. Jag hade sjukt kul :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kommer tänka på dig/er väldigt mycket och jag lovar att skriva. Det gör ingenting att du inte kan komma på söndag. Vi hade ju en mysig helg sist =) puss på dig gumman

2007-06-28 @ 22:33:08
Postat av: Tobey

Stammar ;)?
"p ppp p p ppp p s".. haha pussah!

2007-06-29 @ 12:20:58
Postat av: Ella

tack för att du ville va med ;)

2007-06-30 @ 20:27:16
URL: http://welliam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0