Vixblå

Eftersom Niklas precis gjort en kort sammanfattning om hans nya liv tänker ja inte vara sämre..
Sitter hemma på mitt rum just nu, (som ser ut som ett bombnerslag...var sjutton ska man lägga alla studentpresenter!??!) och jag är genomförskyld!!! Känner mig som dig lilljansson....nyser stup i kvarten..
Igår iallafall var jag och hälsade på Elaine i Ysby, vi gick en låååång runda så nu känner ja den lilla hålan mkt bra å väl.. och med Elaine var det bara fint. Hon och hennes mamma ska till Gbg idag och titta på Mamma Mia :P:P

Iallafall så är det EN vecka kvar precis tills jag åker till Argentina! Ser fram emot det..samtidigt som det är lite nervöst å flyga så långt.... ja ska sitta typ 13 timmar på ett flygplan!!! =( Hur länge sitter du Marie till Australien???

Jag hittade lite fina visa prd hemma hos Elaine, tänkte dela med mig av dem till er:

" Man ska drömma som om man skulle
leva för alltid och leva som om man
skulle dö imorgon "

" Den största fienden till att inte uppleva
den lycka du vill,
är du själv "

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha.. vi sitter inne på bloggen samtidigt! Coolt :D Fick inbjudan till Slappe av ella i veckan.. så förhoppningsvis syns vi på måndag :)

2007-06-15 @ 13:21:15
Postat av: Marie

Jag flyger allt som allt i ca 20 timmar. Så vi kan ju jämföra hur ont vi har i våra kroppar sen. Vi lär vara trötta =)
Men jag önskar dig lycka till. Det kommer gå skit bra. Se till att ha böcker och mp3 fullproppad med musik bara :P

2007-06-18 @ 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0