Niklas (tänker på Marie)



Hej alla mus jäklar..vill börja att säga tack så mycket för igår...alla är sjukt bra, Emelie Svensk Mästare i att Hosta alltid lika bra.

Jonas med stort J ringde ifrån Spanien idag.....hmmm? Han sa att det fanns plats för mig nu, just nu. Han frågade om jag ville och han visste att jag hade skolan (ryktet sprider sig) att tänka på. Jag drabbades av döds scener (ni vet när livet spelas upp i huvudet från födslen till döden)....jag såg faktiskt det som något av en rädsla. Jag sa att mitt svar fick bli: "jag vet inte"...Han sa att han förstod och sa efter så här: " Du Niklas, du får mitt nummer så kan du ringa mig när du kan ta dig ner, så fixar vi detta. Ring mig den 6 så löser vi detta." Fattar ni Jag fick som jag ville YYYYEEESSS....Jag får ta studenten med mina närmasta vänner (förutom tobbe söderberg som finns på hemma plan i halmstad Love you) får gå på bal med min Marie, jo för hon är faktiskt min. Förresten är det din polare som skickat sms till mig isåfall säg det samma till henne, Sedan får jag jobba med det jag älskar. Men kanske inte direkt efter studenten då kunde det vara för sent för denna säsongen, men jag har fått in en fått fot men framför allt ett jävligt viktigt namn i min telefonbok (måste nog byta mobil min ramlar ju sönder snart).


Så Marie jag går med dig på Balen. Ha det bäst i Turkiet. Saknar dig redan.


Niklas signar ut slut

Kommentarer
Postat av: Vix

Niklas, den här nyheten kommer glädja många =)) Jag är så stolt över dig, att du faktiskt sa som det var! Och jag vet att med din talang kommer Barca bara vara ännu ett steg på vägen i ditt liv!

Nu hoppas jag att vi får några grymt roliga sista dagar ihop hela klassen, med en bal och student som vi aldrig kommer att glömma!

2007-05-13 @ 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0