Dear Sir or Madam..

Har lite ledig tid just nu sa ja tankte skriva en liten uppdatering om mitt liv i England hittills..
Jag mar bra, mkt bra =) Pa lordag har jag min forsta examen docK!! (Varfor har man prov pa lordagar i detta landet!? England assa,,) Ar bara ett speaking-test dock sa det ska val inte vara hela varlden (forrutom att man har EN minut pa sig att "Look at these pictures, please discribe and contrast those breefly. What are the people doing on the picture? how do u think they might feel while doing this?" etc..) Ja...england assa.. (!)

Julen har borjat smyga sig hit ocksa..aven om det fortf inte har snoat.. och inte regnar de heller sa mycket.. mest kallt och blasigt faktiskt. I lordes var det dock julmarknad i city, mkt mysigt.. massa kakor, tomtar, en knapp angel som akte moped och "glogg" (typ sa langt ifran svenska glogg man kan komma och forf kalla de glogg) Fast stamningen var pa topp, och ja kande for forsta ggr att julen var nara =)

En annan rolig sak som jag MASTE beratta ar att jag, Vickan Jansson, ska till Manchester pa mandag (den 3:e dec), sitta pa Old Trafford och se MANCHESTER UNITED vs. Fulham.. Fatta!! Jag har fatt biljetter!!!!! Ar helt overlycklig!! Var nastan nara pa att ge upp ett tag.. men skam den som ger sig!! Sa pa mandag far ja se Ronaldo, Rooney, Ferdinand mfl...LIVE!! ;D;D;D

Hoppas allt ar bra med er dar hemma!! Langtar efter er!

..Yours Faithfully
Vickan

Kommentarer
Postat av: jullan

sounds wonderful =) lycka till med provet! kommer du hem snart så vi kan träffas ? =)

2007-12-03 @ 09:38:03
Postat av: Jullan

jo förresten, syster linnea blev något avis när jag berättade att du ska se ronaldo live =P hon tyckte du kunde fixa en autograf =D

2007-12-03 @ 09:39:05
Postat av: Linnea

Hoppas du klarade provet:D fick du mitt sms? fy vad kul, fatta många som blir avensjuka:P inte månag dagar kvar nu :D

2007-12-04 @ 13:32:23
Postat av: Marie

Hur var matchen? =)

2007-12-06 @ 01:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0