Hälsningar från Skinkan

Jag, Karolina, sitter som vanligt ute i skogen och spelar teater.
      Det är helt stört, den enda gången jag har varit utanför Skinnskatteberg sen lovet var när jag, Adam och vår lärare Henry åkte till Västerås för att hämta en byggställning. På hemvägen fick vi bensinstopp, så vi liftade hem med en finne som lyssnade på dansbandsmusik. Så mycket action har jag här uppe.
      Jag söker inte någon utbildning till våren. jag har storstilade planer på att leva i andra verkligheter än skolvärlden, och cykla till Marseille. jag måste.
      Oskar... Jepp, jag är kär och vi är tillsammans. Ni som inte var med i Klippan fick visst aldrig veta det. Vi får se hur länge det håller den här gången. Han är UNDERBAR, men det finns saker som försvårar. Sårar han mej igen slår jag inte bara honom, utan binder dessutom fast honom runt ett träd och kastar lax på honom. Så det så.

Jag saknar er. Jag hoppas ni gör allt vad ni kan där ute för att förverkliga era drömmar. Mega.

Karolina

Kommentarer
Postat av: Ella

alltså..inte för att jag absolut vill att oskar ska göra ngt dumt nu, men jag vill verkligen se hur det ser ut när man kastar lax på ngn som sitter fastbunden vid ett träd..

2007-11-27 @ 15:32:38
URL: http://welliam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0