Hej alla mina goa vänner!

Gud vad längesen det var jag var inne o tittade till er! O så snyggt, det ser ju skitproffsigt ut. Är det verkligen vi?!
Det har vatt lite mycket på sistone men jag lever ännu trots McDonalds och flygresor och spanjorer (och spanjorskor oxå för den delen). Om jag bara hade kunnat skulle jag lagt in en bild från resan för där var helt underbart vackert. Och förresten.. jag hade jätteskoj när vi träffades, vad jag har saknat er! Nä, jag är skittrött för nu är det jobb till mitt i natten som gäller, så nu ska jag gå o lägga mig. Ville bara titta till er o ser hur ni hade det och berätta att jag lever och har hälsan.

Puzzisar och kramizar till er alla!

elaine

Kommentarer
Postat av: Lina

Rolfie! Du är den sötaste ;) Hoppas du läser detta. Vad gör du den 1 dec? Hör av dig vettja! Har du inte hört av dig innan nästa vecka så ringer jag dig :P

2007-11-21 @ 11:45:37
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: Jullan

Va? Har du varit i spanien? Det har du inte berättat!! Va gjorde du där? =) Puss

2007-11-21 @ 15:06:23
Postat av: Vickan

Jag citerar Jullan: "Va? Har du varit i Spaninen? Det har du inte berattat!! Va gjorde du dar?"

Pussen!

2007-11-23 @ 15:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0