Jansson tackar för en super trevlig kväll!

Det va så kul att få träffa er igen mina finaste musikal vänner!
Ni som inte var där ger jag en en speciell hälsning till - saknar er massor, men vi kommer att ses....snart.... för fler återträffar ska det allt bli! 
Men vi va ju ändå en hel del & det va så underbart!
När vi satt där tillsammans så kändes allt som vanligt, det var precis som om vi var en klass igen, och att det skulle va skola dagen efter.
Och allt var sig likt....det är så det ska va!
Ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Ni är den bästaste, bästaste klass man kan ha, tänk så skulle alla få ha en sån fin klass,
då hade världen allt varit bra!
image274


Tack  för en super trevlig kväll!

miljoner pussar från mig till världens bästatse klass!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ni ser ut att ha haft det super mysigt:D önskar så att jag hade kunnat vara med:( men nej, klart jag ska spela match och lämna in en jävla hemtenta nästa dag... Hoppas ni alla hade det lika kul som Emelie, haha :D Pussss på er alla!!

2007-11-03 @ 01:30:24
Postat av: Marie

Ni sag ut att ha riktigt mysigt! =)

2007-11-03 @ 07:21:18
Postat av: Julia

Å vad jag blir avundsjuk, jag vill också träffa er!

2007-11-04 @ 17:31:22
Postat av: alexandra

ser trevligt ut :D

2007-11-10 @ 13:31:36
URL: http://nalindra.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej!

Det är Johanna i mu0609. :] Ville bara säga att jag faktiskt saknar er alla på skolan och hoppas med hela mitt hjärta att ni mår bra och att drömmarna era tar er precis dit ni vill. All lycka till er!

2008-02-29 @ 23:18:49
URL: http://clapyourhands.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0