Jullan rapporterar från Öland

Hej mina kära vänner! Är så grymt lessen att jag inte kunde komma och träffa de flesta förra veckan hos Lina. Hade så gärna varit där!

Mitt sköna höstlov spenderade jag hemma och det var välsigt skönt coh välbehövligt kan jag säga! Nu är man tillbaka igen och denna veckan har vi en gästlärare här. Vi är i par och har fått varsin scen som vi jobbar med och utvecklar. Nu har vi också börjat med Luciarep och rep inför vår julshow som visas 12, och 14 december. Alla föreställningar är utsålda och vi vet kanppt vad vi ska ha med än :P Men roligt ska det bli!

Hamnade in på de nuvarade treornas blogg, mus0508.blogg.se! Härligt och läsa att dom har det bra!

Stor Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0