Så nu var det dags igen....

Hej era urtvättade brunfläckiga kalsonger. Hur e läget? Har ju inte skrivit här på ett tag så fick ju slänga ihop ett inlägg.

Sitter just nu hemma i bjärnum och har precis tittat på fotbolls krönikan från 94 (har försökt förklara för christa att det är det finaste man kan ha i sin film samling, förutom våran musikal då). Hade premiär på Julshowen igår, rätt luckat faktiskt. Videomix var gästerna för kvällen vilket innebär att Dannie var där o tittade. Hon sa att det var bra så jag får väl lita på henne då!!

Instämmer Lina, sandra och christas show är jättebra. Känner mig så stolt över att jag faktiskt var ochg såg deras ljusrep hehehe skit skoj.

Annars gör jag inte så mycket. Har lite auditions att gå på under vintern men annars är det lugna tider. Har även tagit beslutet att börja plugga till våren, nåt musikal grejs. Har även lie andra punkter jag ska göra inom snar framtid:

* Ta körkort
*Fixa jobb
*Spela in en demo
*Retas med Christa och Robban(ja okej med dig också Sandra)
*Sen sist måste jag klippa mig ser förjävlig ut

Hoppas alla Mår fint....puss på er och glöm aldrig Bjärnum äger Vittsjö                  /////niklas

Ps. Sorry Lina vi ska ha eget julmys den dagen....puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom aldrig och säg att bjärnum äger Vittsjö, okej! Vi har ju till och med värvat christa nu,så.. watch out, ok?... Witsjö ,is in da house people!

2007-11-30 @ 13:19:11
Postat av: Lina

Vittsjö äger Bjärnum.. Sorry Niklas ;)

2007-11-30 @ 14:45:51
URL: http://linaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0