tobey the dancer!

Haha, tack för den Sandra.
Jag vet jag är slö ;)

Så, här kommer en liten uppdatering.

Men nu är vi hemma från Paris. Känns bra, och ny ska vi börjar med våra etyder på måndag.
Vilket innebär en massa, massa skådespelarträning.
Vi är tre stycken, jag och två tjejer, som ska spela en 15 min lång scen. Den ska vi repa i 3 hela veckor. De blir nog intensivt, men sjukt kul =)

Och ja, nu ska skånskan snart bort också.

Sen har jag börjat en kurs. På Artisten faktiskt.
Varje lördagsförmidda fram till Jul dansar vi som förberedande inför musikallinjen där.
Sjukt kul, fast att det är rätt basic eftersom vissa där inte dansat så mycket. Och för första gången blev jag
klassad som en av de som "kan dansa". Det var killarna på Operautbildningen som sa de när vi skulle avsluta med en liten koreografi... Haha... tobey var så stolt =) Och det är sjukt ballt att ha dansat för de lärarna, o så får vi dessutom lite högskolepoäng för det hela. ^^

Haha, nått mer som händer..? noep?

Jag är sjukt trött på baguetter dock!

Och Marie! Skämta inte sådär, jag blev seriöst glad när jag läste ditt svar, o sen bara.. FUCK!
HAha ;) ajja bajja. Jag ska ersätta dig med en potatis?

Sopp. Men vi ses o hörs v 44 hoppas jag, Pussar på er alla =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

fan va kul det låter! dansklass på artisten alltså :) muchos gustos! Några snygga opera killar då? eller är alla seriösa, osociala, kulturella snobbar? :D blir det sökning i januari i år igen förresten?? pussar!

2007-10-22 @ 14:41:01
Postat av: Sandra igen

Och en sak till.. vad betyder etyder?? :S :S

2007-10-22 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0