Torsdag it is!

Nu har jag pratat med er allihopa, mycket trevligt måste jag säga. Och Ni har haft mycket olika åsikter, inget ovanligt med det, eller hur?

Hur som helst, den dag som är bäst är Torsdag så, torsdag it is! Och det blir hos mig i Klippan. Ni kan komma från och med 18.00 men försök vara här innan 20.00 för Ida måste åka hem tidigt då hon ska jobba på fredagen! Jag vet, Sandra & Niklas, att ni kanske har lite svårt med det men kom så fort ni kan. Det blir allmänt catch up och trevligt mys, men intag av alkoholhaltiga drycker är mer än självklart tillåtet. Behöver ni sängplats så är det bara att säga till och ta med en luftmaddrass och sovsäck. Det blir lite knytisi stil med när vi hade bowlat och samlades hemma och Christa, Tobbe & Elaine. Myspys.

Har ni några frågor så säg bara till.

(Tänk på att jag har försökt få detta så bra som möjligt, efter allas önskemål. Detta är den gyllene medelvägen)

Pusspuss
Lina


Kommentarer
Postat av: emelie

Du är så bra Lina!!! =) ska bli så kul så!

2007-10-25 @ 19:03:22
URL: http://janssonemsan.blogg.se
Postat av: sandra

Yiippiie! fan va kul det ska bli =) hoppas så många som möjligt kommer nu =) alla som kommer kan väl titta in här och skriva en liten kommentar =) jag kommer iaf.. lite sent dock för jag flyttar den dagen.. men ska absolut försöka komma innan 20.00 så jag hinner träffa dig ida =)... och lina.. kan jag boka en sovplats?? ;) pussar!

2007-10-25 @ 22:57:30
Postat av: Marie

Jag kommer i tankarna. =)

2007-10-26 @ 06:44:54
Postat av: Linnea

Måste säga att jag inte kan, tyvär:( jag tror inte det är meningen att jag ska komma. Om lina skulle haft de i lördes skulle jag varit i stockholm vilket innebär att jag inte skulle komma och på torsdag ska jag så klart spela match... och jag har en hemtenta som ska vara inlämnad på fedagen, så jag kommer altså inte:( skyller det på menigen :P
om jag får mylighet försöker jag komma:D hoppas i alla fall ni får en kul kväll :) pussss!

2007-10-26 @ 09:57:45
Postat av: Lina

Sandra: Sovplats bokad!

Marie: Vi har dig i tanken med =) Ska hitta på nått finurligt =)

Linnéa: Det har du inte sagt till mig, dumt. Hade kanske kunnat hitta en bättre lösning då.. Håller tummarna för att hi hittar ett kryphål!

2007-10-26 @ 10:21:01
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: Tobey

Så fett att jag kommer!
Haha.. räkna me mig girlies =)
O Lina, tror jag e sugen på en sovplats också.
Inte helt hundra, men tror de.
FÅr se lite, för msåte eventuellt hem till Gbg på fredakvallen... men då får ja springa upp tidigt på morronen i så fall =) Vi hörs, de ska bli super..! Yipiekaje motherfuckers! Puss ;)

2007-10-26 @ 16:34:41
Postat av: Linnea

Fick inte veta det för en i går:( men du har gjort ett bra jobb Lina:D ni får hade så kul:) pussss

2007-10-26 @ 20:03:58
Postat av: Ella

Ill be there..hoppas jag och tror..om jag inte e askalassjuk..men det tror jag inte ;)..jag ska jobba dagen efter dock..så jag kan inte sova över, ska försöka ta mig hem på ngt sätt(??)

2007-10-26 @ 21:18:36
URL: http://welliam.blogg.se
Postat av: Karolina

Klippan på torsdag alltså! Självklart att jag kommer! Är också i behov av en sovplats tror jag. Vi kommer ha så kul!
Puss!

2007-10-27 @ 19:10:31
Postat av: Lina

Tobbe & Karolina : Sovplatsbokad! Glöm inte luftmadrass och sovsäck!

Ella: sista avgången från Klippan till båstad går 20.52 och är i båstad 22.37 :/ Vet inte vad jag ska säga om det?! Det är mellan båstad & ängelholm det klyddar. För till ängelholm kan du ta dig så sent som från klippan 22.52 och är då i ängelholm 23.55 Hoppas det löser sig!

2007-10-27 @ 20:11:19
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: jullan

Måste verkligen kolla upp det här, men jag ska jobba ¨på fredan så det ser väl sådär ut, om jag ska hinna träffa er nåt innan jag måste åka igen. ska jobba på det :) Puss

2007-10-28 @ 19:25:11
Postat av: jullan

Det blir nog lite körigt att komma ner på torsda tyvärr. Måste isåfall åka hem redan 19. attans, jag som vill så! Men jag ska tänka på er! Kanske ringer nån och kollar läget :)

2007-10-29 @ 14:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0