Inflyttningsgalej! LINA

Ville bara påminna om, (har nog fått iväg ett sms till de flesta, men ELAINE detta är mest till dig. Den 22 september, det är en lördag har jag inflyttningsfest i min nya lägenhet. Det blir middag kl 18 för de som kan och vill, annars är det party på normal party tid ;) Vill du käka, hör av dig senast den 20 så jag kan köpa krubb =) Hör av dig i vilket fall! Vi lär ju behöva lösa diversesovproblem och vägbeskrivningar/möten vid tåg eller buss osv... Jag hoppas verkligen att ni vill och kan komma, det hade varit super! Jag saknar den riktiga klasskänslan.. den finns ju inte för mig nu =(
Saknar er!

Pussel
Lina

Kommentarer
Postat av: charlie

varför är inte jag bjuden?

2007-09-10 @ 22:13:44
URL: http://www.mrbayron.blogg.se
Postat av: emelie

jag hadet jätte gärnat kommit, men det är så typiskt för samma dag ska min gamla klasskompis från soläng ha lite inflyttningsfest i halmstad, tjejerna från våt gamla klass ska dit,typiskt att det är samma dag, när jag fick ditt sms . så bara nej inte den 22!! men det är som det är....trist värre¨, men hoppas det blir kanon för er utan lill jansson ändå;)

2007-09-10 @ 22:47:39
URL: http://janssonemsan.blogg.se
Postat av: niklas

jag maste tyvarr saga att jag inte kan komma av personliga orsaker....hehehe

2007-09-11 @ 19:41:43
Postat av: Lina

Niklas, självklart är du förlåten.. Om du inte hemskt gärna vill komma.. Då får vi köpa dig en flygbiljett hem ;) Hoppas du har det lovely där nere!

2007-09-11 @ 23:10:41
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: Vickan

Ja du Lina.. jag far nog gora en Niklas..och tacka nej jag ocksa. Aven om ja valdigt garna hade velat komma och checka in din nya lya..:P

2007-09-12 @ 11:43:16
Postat av: Mary

Jag får säga som Vickan och Niklas men önskar dig all lycka i din nya lägenhet. Jag kommer och kollar när jag kommer hem, om du fortfarande bor där =)

2007-09-12 @ 14:15:15
Postat av: Lina

ja, det förstår jag tjejer..! Niklas, vickan och marie är självklart ursäktade av logiska skäl! Kan väl sträcka mig till tobbe, julia och karro med.. ni är ju lite långt borta ;) o så har ju jansson ett skäl med.. men ni andra! och marie, jag lär bo kvar om ett år, det är en bostadsrätt.. hihi
pusspuss

2007-09-13 @ 19:30:45
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: Julia

Hej hopp! Funderar lite på helgen och det låter ju väldans trevligt. Hör av mig i veckan!

2007-09-16 @ 18:34:08
Postat av: Lina

Julia, det hade varit underbart kul om du kom! Verkligen. Och till er andra som kommer och som planerar sova över, tag med en luftmadrass eller nått så e ni gulliga! p
pusspuss

2007-09-18 @ 20:05:21
Postat av: Julia

Hej igen! Måste tyvärr göra dig besviken men jag kommer inte på lördag. Blir för mycket pengar med tåg och sånt. Sen känner jag att det kan vara skönt med en helg utan flygande och flängade...Hoppas ni får det super! Puss

2007-09-19 @ 10:34:46
Postat av: Linnea

Hej :D jag kommer jätte gärna:P jag och ella blir kanske lite sena, men vi ska skynda oss ;) ses då, puss

2007-09-20 @ 16:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0