Karolina har uppnått överlägsen vishet!!!

Jag har svaret på hur man bäst lever sitt liv, men eftersom jag vill ge er en chans att själva fylla era liv med glädje sitter jag och tjuvhåller jag på det.

Och Sandra.
     1 Lägg cd:n i ett fodral.
     2 Släng med en puss.
     3 Skicka det till   
                          Karolina Svensson
                          Skinnskattebergs folkhögskola
                           Helmers stig 1
                           739 92 Skinnskatteberg

I övrigt vill jag bara säga att utan Risen-kola hade min tillvaro kollapsat sedan länge, Play Station Guitar Hero är mongoroligt, och ni kommer alla må lite bättre om ni kollar upp Min Zhong på MySpace.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Concider it done baby ;)

2007-09-08 @ 13:43:00
Postat av: ??

e det hit man ska skicka alla sexbrev :P

2007-09-08 @ 16:51:50
Postat av: Karolina

JAAAAA! Jag blir så glad om jag får post!!!

2007-09-10 @ 15:47:06
Postat av: Karolina

JAAAAA! Jag blir så glad om jag får post!!!

2007-09-10 @ 15:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0