Karolina ler larvigt för sej själv

Det finns en pojke här.
      Förlåt Tobbe, jag ljög nog lite grand i mitt brev. Delen om att det inte skulle finnas några killar här att hänga i julgranen... fast å andra sidan, vad skulle Oskar (pojken i frågas namn) göra i en julgran egentligen?
      Jag ska sluta skolka nu. måste skriva ett jävla manus till idag. Jag skriver mer när jag hinner.
Sandra, tack för dina råd i fredags, jag följer och följer och är nog ganska sårbar men det gör liksom inget.
      Vi pussas.
                          ... Och jag pussar på er alla.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Roligt och höra att du låter lycklig.. och att du följer lite av mina råd iaf ;) Lycka till med allt vännen :) puss!

2007-09-25 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0