Niklas...

 ...jobbar numera i Barcelona eller mer exakt Salou. Fick igenom mina krav , sa jag akte hit. Jag mernar 6 veckors "Semestor" ar ju inte fel.

Och sen jobbar jag ju ihop med Robban igen (sandra & christas Hyresvard) och det ar nice. Han ar alltid lika rolig att traffa, sa javla klockren.

Sedan har bade jag o robban mer eller mindre tackat ja till jobbet i lund (ni vet det jobbet jag hade i jul, nar jag jobbade o gick i skolan samtidigt) och har fixat sa att (om ni vill forstas) ha en liten reunion dar med de som kan ifran var klass ska aven forsoka fa dit lite lrare och sadant. Sen hoppas jag att alla mar skitbra.

Marie har en liten kul grej kanske kan fixa en billig resa till australien i februari:). En kille har hans pappa flyger ner till australien 4grr per ar. Sa det ar inte omojligt. Hoppas verkligen att jag kan det. Saknar dig.

Sedan maste jag beratta. "2 tjejer och 1kille ifran bastad privata jobbar har. Sara och nathalie ifran forra aret och alex (kille). Jag fick ju Hangla upp Natahlie direkt ,for som alla brudar i bastad, vill ju hangla meed Alladin hahahahahaha.


Kommentarer
Postat av: Marie

Oh my God Niklas, det hade ju varit underbart! Jag ska inte hoppas för mycket men fy fan vad kul det hade varit. Du och jag ute i Australiens vimmel. =) Jag håller tummarna baby. Saknar dig också SÅ mycket.

2007-09-03 @ 13:09:18
Postat av: Marie

Oh my God Niklas, det hade ju varit underbart! Jag ska inte hoppas för mycket men fy fan vad kul det hade varit. Du och jag ute i Australiens vimmel. =) Jag håller tummarna baby. Saknar dig också SÅ mycket.

2007-09-03 @ 13:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0