Tjena tjenixen

Tänkte att jag får väl skriva lite jag med. Det var ju ett tag sen. Sitter här och tycker synd om mig. Är lite pasig. Kunde inte jobba idag. Men är samtidigt jätteglad för jag sitter i vårt nya hus och bara njuter och lyssnar på doobidoo så där lite i bakgrunden. Här har blivit jättemysigt jag stormtrivs. Ni måste bara komma!!! Jaha va ska jag nu skriva. Eehh...   Bidde inget med organisten. Men skit samma, jag e lia gla' för det!!!!! Ni får ha det så jättekul hos lina, synd att jag inte kunde komma jag ska jobba. Åh christa... Sänder en hälsning. En bamsekram!! Och hur e det med dig Vickan förresten? Trivs du där borta? Jag hitta en volontärutbildning där borta som jag är sugen på. Får se. Vem vet. Kanske jag också hamnar där sen. Och Emelie har du kollat upp det?!!!! Tja... nä nu ska jag kolla på doobidoo. Vi syns eller hörs! Ha de bra alla ni andra. Och förresten Dannie, har inte fått schema än men ringer så fort jag fått det.

Ha de så bra
Elaine

Kommentarer
Postat av: Anki

GRATTIS Elaine till körkortet... så nu får man allt passa sig när man passerar byn din...
Kul att ni trivs i nya huset. Det är det tredje från "centrum" sett, va?
Nu håller vi tummarna även för Dannies körkort!!!
Förresten - ni som sett mitt inlägg förra gången
- det blev en aning "rumphugget" för otekniska Anki råkade klicka på en knapp innan jag hade skrivit klart. Och sen trodde jag att jag förlorat det i cyberrymden - och så dök det trots allt upp på sidan , vilket blev lite konstigt... Men jag skriver mer
- och kanske lite snällare - nästa gång!!
Många långa kramar till Er alla som läser denna kommentar!!!

2007-09-22 @ 10:48:52
Postat av: emelie

hej elaine!! ja jag har kollat lite sådär, jag tycker det låter spänannde, men det käns som att det får vänta ändå, jag vill resa till våren ett tag, nån mådad sådär, men sen ska jag söka till skolor har jag tänkt mig, vi måste prata, vill veta allt om organisten! o du få bjuda över alla oss på fika snart i ditt nya hem,,, och du har du fått körkort!!!! =) grattis!! vi kan väl höras nästa vecka! pussss

2007-09-22 @ 11:02:46
URL: http://janssonemsan.blogg.se
Postat av: Marie

Grattis till körkortet =)=)
Stor kram på dig

2007-09-24 @ 03:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0