Tobey pratar på.

Nu ska snart vecka fyra börja. =)
Jag trivs som fisken i vattnet... dansar, sjunger, spelar teater o håller på.
Märker redan att ja utvecklats, o jag har superkul.
Göteborg e ju my town nu...

O en sak ja kom o tänka på. Julia? Jag har ett sånnt Fritidskort, då kan man åka till Borås va?
Så om man kan de så säg till om du e hemma en helg eller så... om inte annat kan du komma o hälsa på i
mitt fina rum =) Haha.. Har en massa bruna o svarta o vita saker. De e så mummsigt.

Skulle bara säga de. o att jag har de super.. Vi va fresten på stadsteatern i veckan. Fribiljetter till ett Romeo o Julia rep och en guidad tur. Så maffigt o gå över scenen... så ja säger bara.. Se ya there ;)

Pussar på er my stars!

Kommentarer
Postat av: Julia

Å men tobbe visst kan man det :) På lördag (15/9) i Borås är det musikalaudition inte för att jag skulle kunna va med i föreställningen om jag skulle komma med, men jag ska göra audition bara för att det är kul, å det Kunne vi ju göra tillsammans! :)Är hemma i helgen iaf och det hade varit superkul och träffa dig!

2007-09-12 @ 12:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0