Ett nytt år

Hej alla muskompisar och besökare

Det var dannie här jag inleder som alla andra med att det var ju ett tag sen man skrev sist:)  Hur ser mitt liv ut just nu? Studierna går bra... har min första skriftliga tenta nästa fredag så det gör ju en lite orolig i magen. Men det ska nog gå bra. Har helt ändrat mina krav. Innan skulle jag ju ha MVG i allt men nu blir jag överlycklig om jag får Kompletera till Godkänd. Funderar som många av er andra på vad jag ska göra efter sommaren för ett sabbats år lockar lite faktikst. Har ju ändå gåt ti skolan nu sen 13 år tillbaka. Skulle vilja jobba en massa och spara pengar så att jag sen kan göra lite utlandstudier. Jobbet går också jätte bra och jag trivs som fisken i vattnet. Men det är ju lite osäkra tider nu eftersom de ska skära ner på personalen och bla stänga ner den butiken som jag jobbar i ´just nu men jag påverkas inte av det ska nämligen börja på den som jag jobbade ifrån början. Men har jag otur så förloarar jag min tjänst till sommaren men jag tror inte det. Är rätt så omtyckt och duktig hehe. Mellan mig och johannez är det nu bra men det har varit rätt så jobbigt och för cirka tre veckor sen stod vi på valet att göra slut eller kämpa vidare. Vi valde att kämpa vidare. Vi söker också lägenhet ihop. Ställde det som krav när det var som jobbigast att ta ett extra steg i för¨hållandet, för jag kände inte för att böjra om från början det kan jag ju lika gärna göra med någon annan och han höll med som tur e:) Förhoppningsvis har vi en lägenhet till sommaren och då är ni alla bjudna på inflyttningsfest:P
 
Till sommaren ska jag till cypern med kärleken och hans familj ska bli spänande vi ska vara där i två veckor  och ta en tredagars kryssning till Egypten där vi ska titta på lite pyramider och sånt:P. Sen var det ju körkortet. Ska köra upp väldigt snart men jag ska göra en Christa och inte berätta när:P Ne nu måste jag föra mig in i studiernas värld Ha det så bra allihopa saknar er väldigt mycket

Just det ska ju till göteborg på lördag och se footloose med måns sälmerlöf, anna sahlin, fred johnson och PETER JOHANSSOn han e ju så gryyym!!mmmm!

BameKramar till er mina änglarimage319

Kommentarer
Postat av: elaine

Hej sötnos. Va kul att höra allt är bra med dig o det löste sig med johannes o allt. Håller tummarna för dig ett tag framöver. Lycka till!

2008-01-10 @ 19:58:58
Postat av: Sandra

Gud vad kul att höra att allt går bra för dig :) Hoppas det löser sig ordentligt med johannez också, så ni slipper era svackor :) Det är ni värda tycker jag :) Lycka till med tentan och njut av Footloose lite för mig också, tycker nämligen jag med att Peter JOhansson är riktigt, riktigt grym! Puss Darling!

2008-01-11 @ 15:01:47
Postat av: Sandra

Ett svar till kommentaren du skrev på mitt inlägg: jag vet, vi måste ses snart.. helt sjukt här nere, lever i en bubbla och tror att resten av världen står still medans vi är här och pluggar :( Ska till Gbg på sportlovet.. lovar ringa då och kolla om jag kan göra ett mellanstopp i Halmstad på vägen sit, eller på vägen till mina föräldrar :) Pussen!

2008-01-16 @ 17:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0