3 år sedan och nu är det sommar igen

Och här luktar det typ mögel. Vänner. Kära vänner. Skriv så bloggen inte tynar bort helt. Idag är det ca 3 år sedan vi sprang ut ur Apelryds lada i våra vita kreationer och sammetslena mössor. Och på tre år hinner det hända mycket. Vad gör alla sommaren 2010?

Jag har landat i Vimmerby. Bytt plats med Sandra. Eller kanske gått i hennes fotspår ska jag säga. Och här spenderar jag sommaren. En liten håla som kanske inte riktigt följt med i utvecklingen hela vägen. Husen är söta och centrum hinner man avverka på knappt 10 min. Lite skillnad från Göteborg. Jag provar även på sambo-skap med min hjärtevän Andreas och funkar det, så kanske vi fortsätter så till hösten.

Kom gärna och hälsa på mig och mina vänner Pippi, Rasmus och Ronja....ge fan i Kapten Långstrump bara (han är min) ;) samt resten av alla filurer som cirkulerar omkring på ALV.

Används solskyddsfaktor vid förhoppningsvis kommande sol och ha en underbar sommar.
Kramar på er.
Christa

Kommentarer
Postat av: Anki

Kul att höra att du går lös i Vimmerby i sommar, det kan väl ändå vara lite skoj. Samt att få njuta av sommar, pojkvän och sol.

Ha nu en UNDERBAR sommar.

Många kramar!!

2010-07-09 @ 01:34:44
Postat av: Dannie

Jag ska göra allt vad jag kan för att komma och hälsa på. Saknar dig så jag nästan spricker!! Stor puss

2010-07-23 @ 10:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0