Mi casa su casa

Hola mis queridos amigos!!!!

Hej allihop...mögel va det ja!! Hàller helt med förgàende skrivare màste skrivas mer.

Som sagt sà är jag numera bosatt pà Mallorca. Delar en 3.a med min käre vän Joel. Sà spansk medborgare har man blivit. Jobbar dag tid iâr för att göra nâgot helt annat. Spelar dock in min egen musik för fullt typ varje dag spelas det in nàgot nytt. Annars leker livet som vanligt gick ner 14 kilo i vintras sà försöker hâlla mig ifrân festandet. Stay in shape!!! hahah.

Hoppas alla mâr super hemma i sverige och skriv nu alla nât litet iallafall sà vi väcker denna sida igen...

Mil besos tu propia musco




Kommentarer
Postat av: Maud

Kunde du inte hittat ett bättre kort?

Jag menar ett där man ser hur du ser ut i dag.

2010-07-24 @ 18:28:09
Postat av: Mattias

Facebook morsan, facebook!! :P

2011-02-17 @ 09:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0