Sommaren 2010 i Göteborg

Hej alla ni fina där ute!

Jag går i Christas fotspår och skriver några rader. Det börjar ju som hon sa dö ut lite här, och jag vill dra mitt strå till stacken när det kommer till att motverka det!

I sommar har jag alltså gett Vimmerby till Christa och stanna själv i Göteborg. En första sommar i något som kan kallas för storstad. Och jag gillar det! Mitt levebröd tjänar jag som spöke på Gasten, har ni vägarna förbi så kom upp och hälsa på mig. Eller hör av er innan så får ni en specialtur i huset :)

Förutom detta är allt som vanligt i livet. Jag är singel och galen och om några månader har jag bara ett år kvar på Balettakademien. Helt sjuuuuukt! Igår skickade jag för första gången mitt CV till en proffisionell uppsättning och det kändes hel skumt. Nu mina vänner är det er tur! Hur mår ni? Vad gör ni? Var är ni?

Stor, stor kram till Er alla! Hoppas ni mår bra och att vi får chans att ses snart!
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Anki

SÅJA - nu håller jag verkligen tummarna för det där CV:et du skickat. KLART SOM FAN att de vill ha dig!! Du är ju BÄST - eller hur??!!!

Lycka till i sommar med spökerierna!

KRAMAR!!!

2010-07-09 @ 01:32:31
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-19 @ 07:14:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0