Elaine

Hej kompisar! Det var längesen. Tänkte jag får höra av mig. Har det bra här i Ysby. Har jobbat en hel del nu på sistone i affären. Jättekul. För er som inte vet ska vi snart flytta. Det alldeles splitternya huset står färdigt den 15 september så sen får ni komma på inflyttningsfest om ni pallar masa er till Ysby. Nu ska jag vara ensam hela veckan så det blir lite tjatigt men jag ska i alla fall jobba. (Och Tobbe, hur får jag fatt i dej? Ville prata lite bara.) Vet fortfarande inte vad jag ska göra nu till hösten men söker jobb som bara den. Så vi får väl se. Och en annan liten rolig grej för er som inte vet det så har jag en organist från Knäred(!) på gång. Jaha nu har jag nog inte så mycket mer att säga så vi ses (eller hörs) en annan gång. Bye!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur går det med organisten, nått nytt på g? :) Pussen och kramen

2007-08-07 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0