Karolina, näst sista dan i frihet

Tänkte skolka lite från packningen för att kolla in era livsöden... Det verkar som att det flyter på för er också. själv tar jag tåget till Skinnskatteberg på söndag, det är faktiskt lite läskigt; tänk så är det bara en massa miffon där . som vill mobba mej! det skulle vara jobbigt. Elller så går allt jättebra.
      Det känns helt stört att Lovisa är på apleryd nu,och att alla lärare och tvåor (treor?) är kvar. undermedvetet hade jag väl utgått ifrån att skolan skulle gå upp i rök utan oss. Dom har nog ialla fall bra mycket tråkigare när vi inte är där.(vill jag tro)
      jag får nog forsätta min packning nu, det är ju baradet att mina kläder inte vill som jag vill.
      pussar och kramar och allt möjligt till er!
     
      By the way, Sandra hittade du någonsin min cd med Trolles kassettradio?

Kommentarer
Postat av: Tobey

Risken för att de bara skulle va miffon är ju ganska liten. Men om, så se de positivt... Då kan man juh känan sig mycke bättre än de andra! Vi hörs, du komemr få de super. Lovar! eller ja, tror jag i alla fall =)

2007-08-24 @ 14:44:15
Postat av: emelie

lycka till karro!
men nu undrar jag vem som förstört vår fina blogg, till nått natur grejs,,,, var är noterna o det fina randiga!!?! ? vill ha tillbaka! :P

2007-08-24 @ 18:51:14
URL: http://www.fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: sandra

ja, vännen :) Har tänkt skriva till dig och be om adress, men har varit så sjukt mycket :S men vill du jag skickar den hem till dig via post? Puss

2007-08-25 @ 18:49:08
Postat av: Karolina

yey! du kan skicka den till mitt vanliga hem: smedsgård 1, 43010 tvååker.
nu är jag glad!!!

2007-08-27 @ 10:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0