Karolina

Lungn kväll på internatet. Kan behövas, det blir inte särskillt mycket sova av. Ikväll ska det bli sagostund på mitt och Sofies rum. Jag myser. Ska åka till det kungliga huvudstaden på lördag och gå på teater, och om två veckor ska jag och min nya klass hålla en monologföreställning i internatets cyckelkällare. Det är flummigt så det förslår.
      Jag trivs riktigt bra här, men jag kämpar med CSN-papperna och slarvade bort mina rumsnycklar i måndags.
      Tänker ganska mycket på er och på mitt gamla internat, det är många minnen som väcks till liv här på både gott och ont, men det är nyttigt för min själ känner jag.

Hoppas ni har det bra där ute.

ps, Lina min roomie Sofie är din gamla CISV-ledare, bara som kul att veta.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej igen karro :) Skrev en komentar i ett anant inlägg anfående trolle :) Men du har kanske inte sett det.. Har hittat den och tänkte lägga den på posten.. men har inte din adress?! :) Puss på dej ;)

2007-08-30 @ 12:24:51
Postat av: Marie

3åter som du har fått det hur bra som helst. Undrar bara var det är du är? har glömt det =) Lycka till med allt och du
jag saknar internatet också. Allt kul vi gjorde. =)
Kram på dig

2007-08-31 @ 02:51:09
Postat av: Lina

haha, vad skoj! Hälsa henne från mig =)
pusspuss

2007-08-31 @ 20:59:42
URL: http://linaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0