Vix from Oxford!

Hello everybody!

Nu sitter jag här, i mitt älskade england i studenthuset pa Botley Road, ute i korridoren (det ända stället där vi kan snylta pa grannens internet!) i den underbara staden Oxford! Jag har haft väldigt fint väder sen jag kom hit sa staden har varit extra fin dessa dagar. Jag bor med 8 andra studenter, har träffat 6 stycken av dem hittills, och de verkar mkt snalla och trevliga. De kommer ifran Schweitz, tyskland och frankrike, men alla pratar bra engelska (utom en fransman som ja glömt namnet pa.. de kallar han Schmigel (jansson du har en tvilling!) han är 30 ar och ingen förstar vad han säger... jag tkr synd om honom) 

pa tisdag börjar jag skolan för imorrn ar det Bank Holiday, dvs röd dag sa da gar vi inte i skolan =) (det börjar ju bra detta, hehe)  Mamma, pappa och stoffs akte hem idag, lite sorligt faktiskt, men jag känner att jag hamnat rätt sa även utan familjen (och bajsen) sa ska nog detta bli helt underbart =)

Jag ska nog skaffa en san där resedagbok som Marie har gjort.. men det far bli en annan dag!
Tänker mycket pa er ska ni veta, hoppas ni har det underbart var ni än är! Pusssar & Kramar!

Ps. för er som inte sett detta sa MASTE ni göra det: ga in pa Youtube och sök pa Sean Banan (en kille fran floorfiller, när han blir intervjuad) Helt grymt rolig! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: linnea

åhhh vad skönt att höra :D var lite orolig ett tag:P hur verkar skolan? hoppas allt går bra i morgon, sköt om dig:) love U

2007-08-27 @ 17:19:18
Postat av: emelie

ååå så nu är du där ja! kul för dig, spänande, du måste berätta allt som sker o händer? ha det bäst vixi!!! pusss i massa!

2007-08-27 @ 22:26:21
URL: http://janssonemsan.blogg.se
Postat av: Marie

Jag tycker abolut att du ska skaffa resdagbok så kan vi följa dig med där. Se till och berätta för oss vad du heter när du fixat det! jag önskar dig all lycka där på andra sidan. =) Saknar dig och ta hand om dig. puss

2007-08-28 @ 12:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0