högskolan nästa (dannie)

Hejsan kompisar

Har fått det första svaret nu från högskolan och jag har kommit in i växjö på socionomprogrammet som är på distans så går jag där kommer  jag läsa i växjö en dag varannan vecka och en dag i halmstad varannan vecka. Resten läser jag själv. I Götteborg är jag reserv och så kom jag in på en fristående kurs här i halmstad. Så jag behöver inte oroa mig inför hösten vilket är skönt.  För tillfället jobbar jag sexdahar i veckan men som tur är det bara tre och femtimmars pass så jag blir inte helt slutkörd i alla fall.  Tvärr kom jag ju inte ner till båstad slutade halvåtta så det blev lite sent och så hade jag ont om pengar och så ville inte rickard (mus3) att förlora sin parkeringsplats:P men ni ska veta att jag verkligen ville dit eftersom att jag viste att många av er var där. Johannez berättade om kvällen och sa att den var jätte möjsig förutom det att han lyckades supa bort sin telefon. Onsdags var nog en av de jobbigaste dagarna jag har varit med om. Kunde ju inte få tag på honom och han kunde inte få tag på mig. Men när jag var färdig på jobbet och skulle gå till bussen så stod han där med sin röda saab:) hihi blev jätte glad. Förövrigt är det bra jätte bra mellan oss men visst  jag skulle ju ljuga om jag skrev att vi inte tjafsar en del:P Dock är det värre med hans familj. Jag har ingen kontakt med dem längre What so ever!!! De har suddat bort mig ur deras liv, jag finns inte för dem längre. Något som har varit väldigt jobbigt för både mig och honom och det har varit nära att vi gjort slut pågrund av det. Men vi valde att kämpa vidare. När han är hemma hos sin familja som han är varje söndag så nämns inte mitt namn. Och skulle Johannez råka säga det så blir det helt tyst eller så blir hans pappa helt hysterisk. Jag saknar inte dem för jag behöver inte dem men blir så fruktansvärt arg på hur man kan göra så som de har gjort mot sin son. Och bara utesluta en del av hans liv.  Jag hoppas att hans mamma en dag tar modet till sig att lämna hans pappa innan det blir försent. BLÄÄÄÄ det är skumt och ibland läskigt allt detta och ibland önskar jag bara att det var en vanlig skoldag i morgon så jag vet att jag kommer träffa er igen och får prata av all min ilska. Speciellt dig vickan hehe det var ju du som var min såpas största fan hehe
Men förutom det är allt jätte bra:D

(Niklas) Vi tänker på dig på gatan och jag hoppas att du har det skit bra. Känns konstigt att inte ha dig rännandes och så. Jag och Felicia har bytat rum nu så jag har fått det mindre snyft men det är skit mysigt men hon fick min säng så det är henne du ska förhandla med nu om du ska den:P Ericas och Jimmys hus är jätte stort och jätte fint. Vi drack champange där för några helger sen mycket fint och leif han är mycket avensjuk,. Dante han går och går och går.... jätte stor har han blivit och Mattias han blev påkörd av en moped förra veckan men det gick bra han var  uppe och sprang igen på en gång efteråt. Glöm inte använda kondomerna. Puss och Bamsekjam


Saknar er musar

Kommentarer
Postat av: Maud

Grattis!! Din höst är räddad!
Stå på dig inför dina "svärföräldrar". Du är en vinnare!!!!!

2007-07-12 @ 22:05:22
Postat av: tobey

Grattis ;) då får du hade superskoj me huvet i böckerna!! INte för ja har begripigt va man blir... men de e säkert jättebra ;) låter sjukt catschy i alla fall ;) socionom, jeses.. på me sekreterarlooken o porrblicken and go and get them ;) *grrr*

2007-07-13 @ 01:11:26
Postat av: Sandra

Grattis vännen :) Jag visste det skulle gå :) Vilken av utbildningarna blir det då? Om du får välja? Du vet att jag alltid finns bara ett telefon samtal iväg, tar gärna emot din ilska även på det viset ;) Ledsen att jag inte svarade på sms:et under tennisveckan.. men det har varit hektiskt :/ Får höras snart och bestämma träff :) Får snart mitt schema för kommade veckan och då fort jag vet när jag är ledig hör jag av mig :) Stor puss och en varm kram!

2007-07-16 @ 15:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0